Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris emaze. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris emaze. Mostrar tots els missatges

29 de maig del 2015

EMAZING PRESENTATIONS!


Hola,

Jo he creat una aplicación amb Emaze. La veritat és que he trobat les plantilles molt originals. He fet una mini presentación del Future Perfect perquè la presentación de la gramática sempre és una tasca difícil per als profes i els alumnes d'idiomes i tot el que sigui fer-ho visualment més atractiu ajuda. La veritat és que no coneixia aquesta eina i crec que em resultarà útil.



Aquí està el link

https://app.emaze.com/@ALFZOQZF/future-perfect

Mònica

Presentació Emaze (2)

He creat una presentació amb "emaze" per treballar a través de la metodologia del model sistèmic,es a dir, a partir dels coneixements previs dels alumnes, mitjançant el treball cooperatiu. A més aquest model intenta passar de la simple descripció i memorització de fets, continguts, cap a l'activació dels alumnes, a través de l'estimulació del pensament, la realització de processos manuals, l'explicació d'aquests, la valoració conjunta i la millora final del producte a exposar.

També ho podeu trobar al següent enllaç:

https://app.emaze.com/@ALFQOWLQ/sistemic





Joan Pere Galmés Barceló 

25 de maig del 2015

PRESENTACIÓ AMB EMAZE



És la primera vegada que utilitzo una d'aquestes aplicacions proposades per crear presentacions. M'he decantat totalment per Emaze per la simplicitat que m'ha suposat la mateixa. La presentació estaria destinada a alumnes de la primària, els més petits de l'etapa. Estic motivada i animada perquè, a poc a poc m'anim a conèixer aquestes eines i a possar-les en marxa! :-)



24 de maig del 2015

PRESENTACIÓ AMB EMAZE

He fet una presentació amb Emaze, per ser la primera vegada que he emprat aquest programa en línea ha estat molt fàcil i intuïtiu. M'ha agradat molt i el continuaré emprant d'aquí en endavant. Powered by emaze

19 de maig del 2015

PRESENTACIO: EMAZE

   Aqui teniu la meva presentació feta amb EMAZE. Inicialment ho he volgut fer usant PREZI, però no m'he arribat a aclarir. M'ha agradat poder fer feina sense haver de descarregar ningun software al meu ordinador. Me resulten utils les plantilles ja disenyades. Per fer-ne una de nova, m'estim mes Power Point, que el tenc mes a ma i ja me surten les presentacions com a ¨"xurro".
Tony


Powered by emaze