29 de maig del 2015

Presentació Emaze (2)

He creat una presentació amb "emaze" per treballar a través de la metodologia del model sistèmic,es a dir, a partir dels coneixements previs dels alumnes, mitjançant el treball cooperatiu. A més aquest model intenta passar de la simple descripció i memorització de fets, continguts, cap a l'activació dels alumnes, a través de l'estimulació del pensament, la realització de processos manuals, l'explicació d'aquests, la valoració conjunta i la millora final del producte a exposar.

També ho podeu trobar al següent enllaç:

https://app.emaze.com/@ALFQOWLQ/sistemic





Joan Pere Galmés Barceló 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada