Hola companys!
Per fer aquesta presentació he usat GOOGLE SLIDES, ja que no necessites descarregarte cap programa i només cal tenir GOOGLE DRIVE. De totes maneres trob que el programa és una mica simple i no pots fer gaire "virgueries".
He aprofitat la fotografia que ja havia editat en la unitat 3 per fer una presentació relacionada amb els animals, especialment els animals domèstics.
Let's talk about pets!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada