Que què em pensó dels blocs? Bé, jo he de dir que a mi tots els recursos TIC m'agraden. Em defineixo a jo mateixa com una 'frikitic'. Però jo prefereixo crear a comunicar, per això em decanto més per plataformes tipo Jclic, llibres Lim, Hot potatoes, etc.
Ara bé, a l'hora de comunicar-se amb els alumnes els blocs són una important eina que no podem obviar. Pels alumnes trob que és una eina molt important per comunicar-se amb el mestre i amb altres companys d'una manera més distendida sense la sensació de serietat que dóna l'aula.
Per altre banda penso que en la actualitat hi ha altres plataformes com la Moodle o el whats up que han desbancat una mica als blocs tant d'aula com els personals. Jo mateixa prefereixo la plataforma Moodle de l'escola perquè tinc la possibilitat de comunicar-me amb thotom, i ademés puc penjar activitats i feinetas de manera més sencilla i rápida que no pas amb el bloc d'aula.
Emma
Oh , em sap greu jo solament volia publicar el video de Big Bang i no sé perquè també s'ha publicat un altre meu!!! Què difícil és tot això!!!
ResponElimina