19 de maig del 2015

PRESENTACIO: EMAZE

   Aqui teniu la meva presentació feta amb EMAZE. Inicialment ho he volgut fer usant PREZI, però no m'he arribat a aclarir. M'ha agradat poder fer feina sense haver de descarregar ningun software al meu ordinador. Me resulten utils les plantilles ja disenyades. Per fer-ne una de nova, m'estim mes Power Point, que el tenc mes a ma i ja me surten les presentacions com a ¨"xurro".
Tony


Powered by emaze

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada