Hola!
Personalment, crec que el bloc és un recurs educatiu boníssim,
útil, dinàmic, participatiu, il·lustratiu, etc. Va molt bé per acabar d’enllestir
algun tema donat dins classe i poder-lo aprofundir a casa amb ajudes més
interactives, visuals, etc. Ja sigui com a material extra o com a tasca obligatòria.
Pens que és més
atractiu un bloc d’aula, on tots els alumnes poden col·laborar allà mateix i
tots veuen i comparteixen les aportacions. Els blocs d’aula tenen més
avantatges, especialment per al professor, el qual no ha de controlar tots els
blocs dels alumnes sinó només aportar teories i tasques a fer i corregir-les.
El meu bloc és http://catiarbonaenglish.blogspot.com.es/
El vaig estrenar fent un curs de noves tecnologies i de
tant en quan el vaig actualitzant si trobo algun recurs útil o si puc ajudar a
alguns alumnes. El fet de ser professora interina i fins ara substituta no m’ha
permès emprar un bloc propi per als meus alumnes durant tot un curs. De totes maneres
el meu bloc tant va adreçat a adults com a més jovenets però sobretot dins l’etapa
de secundària.
C U !! :)

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada