18 de maig del 2015

Cati and English

Hola!

Personalment, crec que el bloc és un recurs educatiu boníssim, útil, dinàmic, participatiu, il·lustratiu, etc. Va molt bé per acabar d’enllestir algun tema donat dins classe i poder-lo aprofundir a casa amb ajudes més interactives, visuals, etc. Ja sigui com a material extra o com a tasca obligatòria.

 Pens que és més atractiu un bloc d’aula, on tots els alumnes poden col·laborar allà mateix i tots veuen i comparteixen les aportacions. Els blocs d’aula tenen més avantatges, especialment per al professor, el qual no ha de controlar tots els blocs dels alumnes sinó només aportar teories i tasques a fer i corregir-les.



El vaig estrenar fent un curs de noves tecnologies i de tant en quan el vaig actualitzant si trobo algun recurs útil o si puc ajudar a alguns alumnes. El fet de ser professora interina i fins ara substituta no m’ha permès emprar un bloc propi per als meus alumnes durant tot un curs. De totes maneres el meu bloc tant va adreçat a adults com a més jovenets però sobretot dins l’etapa de secundària.

C U !! :)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada