Aquí hi ha la meva presentació que versa sobre la temàtica de "environment & natural disasters". La intenció seria usar-la com a lead-in a l'hora d'introduir aquest tema curricular als alumnes de la EOI per esbrinar què saben sobre aquesta temàtica abans de treballar-la amb més profunditat.
En quant a l'eina usada per crear la presentació he elegit prezi. No havia utilitzat mai aquesta aplicació però em sembla força interessant ja que permet crear presentacions força originals i atractives pels nostres alumnes, fet que és absolutament important si volem mantenir la seva atenció.
Pel que fa a la cançó que he introduit a la presentació, la idea és escoltar-la a l'inici, abans de començar, fent una activitat de fill in the gaps, per exemple. És a dir, la cançó podria ser un warm-up abans del lead-in.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada