25 de maig del 2015

PRESENTACIÓ AMB EMAZE



És la primera vegada que utilitzo una d'aquestes aplicacions proposades per crear presentacions. M'he decantat totalment per Emaze per la simplicitat que m'ha suposat la mateixa. La presentació estaria destinada a alumnes de la primària, els més petits de l'etapa. Estic motivada i animada perquè, a poc a poc m'anim a conèixer aquestes eines i a possar-les en marxa! :-)








Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada