15 de maig del 2015

Blocs educatius

Sense cap dubte, l'ús dels blocs com a eina educativa aporta, tant als creadors com als usuaris, avantatges i beneficis. Partint de la base que la utilització del bloc ja està emmarcada dins un àmbit educatiu, pens que ja s'ha aclarit el filtre de seguretat i de confiança de trasmissió/intercanvi de coneixements. La creació d'un bloc d'aula pot donar un sentit global i final a la tasca començada a dins la mateixa aula. Els alumnes senten que són ells mateixos els principals protagonistes del procés ensenyament-aprenentatge, i comptant amb la eina tan motivadora i enriquidora com és l'ordinador (tablet, portàtil, mòvil) creen estratègies de selecció i de creació d'opinions personals. 
Ara per ara, la meva única experiència com a creadora de bloc adreçat a l'aula, es troba concretat en la realització del curs FaD de creació de blocs amb blogger. Per diversos motius, no vaig continuar amb la tasca de creació i de edició del blog...però no descart en un futur pròxim, poder trobar el moment per poder continuar amb la feina. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada