Hola a tots,
Aquesta és la meva presentación, esper que vos agradi. He emprat la eina 'Photopeach' perquè és la que més m'agrada. Primer vaig probar amb 'Prezi' però no em va convèncer per aquesta presentació.
Jo vull crear sobretot projectes didàctics però aquesta vegada he volgut fer una demanda social d'un tema que em preocupa, que ens preocupa a molts. Al principi de la presentació he retocat les fotos amb 'Picmonkey' per donar un poc d'uniformitat a la presentació. Les primeres fotos tenen un tono sepia, la resta les he deixades tal i com estaven a internet. La cançó de fons és una cançó que en Michael Jackson va dedicar a la seva petita mascota, un ratolí anomenat Ben.
Salut, Emma
Ben on PhotoPeach