24 de maig del 2015

PRESENTACIÓ AMB EMAZE

He fet una presentació amb Emaze, per ser la primera vegada que he emprat aquest programa en línea ha estat molt fàcil i intuïtiu. M'ha agradat molt i el continuaré emprant d'aquí en endavant. Powered by emaze

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada