Jo trob que els blocs són un bon recurs
educatius ja que per als alumnes són molt atractius. Crec que per alumnes de
tercer cicle de primària, secundària i batxillerat són més atractius els blocs
col·laboratius perquè poden participar
més independentment ja que saben manejar
les noves tecnologies. L’inconvenient
que sempre veig és que encara no tothom té internet a casa però sempre és pot
cercar una solució…
El meu bloc, en aquest moments, hauria de ser
bloc de classe ja que aniria adreçat a infantil. Així els pares podrien veure
que es fa a classe, veure enllaços d’interès (vídeos, jocs…) per poder ser fàcil
de manejar, participar i comentar-ho amb
els fills.
He provat com funciona això del bloc ja que
per un curs en vaig haver d’obrir-ne un, no és difícil de manejar i el trob
atractiu però de moment no el tenc actiu per falta de temps i per no sabre que
posar. De moment m’estic formant.
Així que...

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada