17 de maig del 2015

Blocs

Jo trob que els blocs són un bon recurs educatius ja que per als alumnes són molt atractius. Crec que per alumnes de tercer cicle de primària, secundària i batxillerat són més atractius els blocs col·laboratius  perquè poden participar més independentment  ja que saben manejar les noves tecnologies.  L’inconvenient que sempre veig és que encara no tothom té internet a casa però sempre és pot cercar una solució…

El meu bloc, en aquest moments, hauria de ser bloc de classe ja que aniria adreçat a infantil. Així els pares podrien veure que es fa a classe, veure enllaços d’interès (vídeos, jocs…) per poder ser fàcil de manejar,  participar i comentar-ho amb els fills.

He provat com funciona això del bloc ja que per un curs en vaig haver d’obrir-ne un, no és difícil de manejar i el trob atractiu  però de moment no el tenc  actiu per falta de temps i per no sabre que posar. De moment m’estic formant.


Així que... 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada