Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Presentacions. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Presentacions. Mostrar tots els missatges

29 de maig del 2015

EMAZING PRESENTATIONS!


Hola,

Jo he creat una aplicación amb Emaze. La veritat és que he trobat les plantilles molt originals. He fet una mini presentación del Future Perfect perquè la presentación de la gramática sempre és una tasca difícil per als profes i els alumnes d'idiomes i tot el que sigui fer-ho visualment més atractiu ajuda. La veritat és que no coneixia aquesta eina i crec que em resultarà útil.



Aquí està el link

https://app.emaze.com/@ALFZOQZF/future-perfect

Mònica

Presentació Emaze (2)

He creat una presentació amb "emaze" per treballar a través de la metodologia del model sistèmic,es a dir, a partir dels coneixements previs dels alumnes, mitjançant el treball cooperatiu. A més aquest model intenta passar de la simple descripció i memorització de fets, continguts, cap a l'activació dels alumnes, a través de l'estimulació del pensament, la realització de processos manuals, l'explicació d'aquests, la valoració conjunta i la millora final del producte a exposar.

També ho podeu trobar al següent enllaç:

https://app.emaze.com/@ALFQOWLQ/sistemic





Joan Pere Galmés Barceló 

25 de maig del 2015

Daily routines



He fet un presentació amb Powtoon sobre les rutines diàries per a 1r d'ESO. M'ha semblat un aplicació molt senzilla i clara i alhora diferent, gràcies a les icones animades. És molt fàcil afegir imatges, vídeos, música i text. De segur que la tornaré a emprar.


les prépositions et les pays


La meva presentació amb PhotoPeach

            He fet una petita activitat amb les preposicions i el seu ús amb els països. Cada pregunta del quiz està il·lustrada amb una foto del lloc (algunes d'elles són meves).

           Ah, és per a la classe de francès per al nivell de 1r ESO o de repàs a segon.

                                      J'espère que vous l'aimerez


PRESENTACIÓ AMB PREZI

Aquí penjo la meva presentació que és una petita guía per a que companys/es d'infantil poguin introduir la rutina del temps en anglès.
En un principi havia utilitzat el googleslide però com quedava molt igual al powerpoint, he utilitzat el prezi.
M'agrada perquè permet anar a la "diapositiva" sense haver de passar per altres.

http://prezi.com/hdcadonodwrg/?utm_campaign=share&utm_medium=copy&rc=ex0share



PRESENTACIÓ AMB PREZI

Aquí os dejo mi presentación con Prezi.

He utilizado esta aplicación porque es ideal para elaborar material educativo, pues favorece el aprendizaje de forma visual y de manera organizada. Además es gratuita y se pueden usar videos, imágenes y otros soportes gráficos para la explicación de los contenidos. Es fácil, original y práctica para usar en clase.




Espero que os guste!

Saludos a todos!

Gema

PRESENTACIÓ AMB EMAZE



És la primera vegada que utilitzo una d'aquestes aplicacions proposades per crear presentacions. M'he decantat totalment per Emaze per la simplicitat que m'ha suposat la mateixa. La presentació estaria destinada a alumnes de la primària, els més petits de l'etapa. Estic motivada i animada perquè, a poc a poc m'anim a conèixer aquestes eines i a possar-les en marxa! :-)



24 de maig del 2015

PRESENTACIÓ AMB EMAZE

He fet una presentació amb Emaze, per ser la primera vegada que he emprat aquest programa en línea ha estat molt fàcil i intuïtiu. M'ha agradat molt i el continuaré emprant d'aquí en endavant. Powered by emaze

MI PRESENTACIÓN CON POWTOON




He elegido esta herramienta porque me ha parecido una forma super original, fácil y divertida de realizar presentaciones online, que resulta muy útil para crear motivadores y atractivos contenidos o dejar que los alumnos se expresen dando rienda suelta a su imaginación.

Con respecto a otras herramientas de creación de presentaciones (Power Point, Impress, Google Drive…) Powtoon tiene la ventaja de que nos permite hacer presentaciones en formato animación, creadas a partir de viñetas a las que podremos añadir efectos de sonido: la música que más nos guste o nuestra propia voz.

Además, es gratuita y sin límite de tiempo y podemos elegir entre una presentación usual, que permite hacer pausas cuando estamos ante una audiencia, o un vídeo (opción movie), que mostrará nuestra creación sin pausas. Su gran variedad de tipografías, diferentes fondos y modalidades de transición entre una a otra viñeta la convierten en una herramienta especialmente indicada para la creación de presentaciones desenfadadas, especialmente recomendable para trabajar con los alumnos más pequeños.

23 de maig del 2015

Ben

Hola a tots,

Aquesta és la meva presentación, esper que vos agradi. He emprat la eina 'Photopeach' perquè és la que més m'agrada. Primer vaig probar amb 'Prezi' però no em va convèncer per aquesta presentació.
Jo vull crear sobretot projectes didàctics però aquesta vegada he volgut fer una demanda social d'un tema que em preocupa, que ens preocupa a molts. Al principi de la presentació he retocat les fotos amb 'Picmonkey' per donar un poc d'uniformitat a la presentació. Les primeres fotos tenen un tono sepia, la resta les he deixades tal i com estaven a internet. La cançó de fons és una cançó que en Michael Jackson va dedicar a la seva petita mascota, un ratolí anomenat Ben.
Salut, Emma

Ben on PhotoPeach


22 de maig del 2015

LET'S TALK ABOUT PETS!

Hola companys!
Per fer aquesta presentació he usat GOOGLE SLIDES, ja que no necessites descarregarte cap programa i només cal tenir GOOGLE DRIVE. De totes maneres trob que el programa és una mica simple i no pots fer gaire "virgueries".
He aprofitat la fotografia que ja havia editat en la unitat 3 per fer una presentació relacionada amb els animals, especialment els animals domèstics.
Let's talk about pets!

21 de maig del 2015

Presentació prezi

Bon dia companys,

Aquí hi ha la meva presentació que versa sobre la temàtica de "environment & natural disasters". La intenció seria usar-la com a lead-in a l'hora d'introduir aquest tema curricular als alumnes de la EOI per esbrinar què saben sobre aquesta temàtica abans de treballar-la amb més profunditat.

En quant a l'eina usada per crear la presentació he elegit prezi. No havia utilitzat mai aquesta aplicació però em sembla força interessant ja que permet crear presentacions força originals i atractives pels nostres alumnes, fet que és absolutament important si volem mantenir la seva atenció.
Pel que fa a la cançó que he introduit a la presentació, la idea és escoltar-la a l'inici, abans de començar, fent una activitat de fill in the gaps, per exemple. És a dir, la cançó podria ser un warm-up abans del lead-in.

19 de maig del 2015

PRESENTACIO: EMAZE

   Aqui teniu la meva presentació feta amb EMAZE. Inicialment ho he volgut fer usant PREZI, però no m'he arribat a aclarir. M'ha agradat poder fer feina sense haver de descarregar ningun software al meu ordinador. Me resulten utils les plantilles ja disenyades. Per fer-ne una de nova, m'estim mes Power Point, que el tenc mes a ma i ja me surten les presentacions com a ¨"xurro".
Tony


Powered by emaze

POP STARS TRIVIA

PREZI: POP STARS TRIVIA 

Aquí teniu la meva presentació. Ja havia utilitzat PREZI abans a les meves classes i aquesta presentació la vaig usar amb 3r ESO fa dues setmanes amb l'auxiliar de conversa i va funcionar molt bé. La presentació original no tenia música, però li he afegit les cançons, que van molt bé i ajuden un poc als alumnes.
Prezi m'agrada molt perquè les presentacions son molt dinàmiques i es poden afegir videos, música, fotografies, etc. També m'agrada perquè ja hi ha una gran quantitat de presentacions que són públiques i es poden compartir, i nosaltres les podem agafar i modificar, les adaptam a la nostra activitat. I després també la podem compartir, fer pública, o descarregar.




11 de maig del 2015

primera prova de presentacions amb PREZI

Bé, ha estat un poc complicat ja que hi havia problemes tècnics, però a la fi crec que ho he aconseguit ( creuem els dits )... És una presentació sobre Shakespeare, molt senzilla i introductòria per a alumnes de 6è de Primària.
Espero que us agradi.