Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Benvinguda. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Benvinguda. Mostrar tots els missatges

23 d’abril del 2015

BENVINGUDA


La nostra tasca com a docents ens obliga a estar en constant aprenentatge, i una de les millors eines per aprendre és compartir. Compartir idees genera noves idees, compartir projectes genera nous projectes, compartir experiències genera noves experiències, compartir coneixement genera més coneixement, compartir, a la fi, genera evolució, seguretat i confiança. I aquesta seguretat i aquesta confiança és la que necessitem per avançar.

Les TIC han revolucionat el món de l'educació, han canviat la manera de relacionar-se i també de transmetre el coneixement, per tant, nosaltres, com a professors, no les podem deixar de banda. Hem d'incorporar-les en el nostre dia a dia. Però primer hem d'aprendre què hi ha, desprès hem d'aprendre com funciona, i, finalment, hem de tenir idees per dur-les a la pràctica.

Davant d'això molts de nosaltres, de vegades, tenim por, por d'innovar, por d'experimentar, i ens trobem insegurs, no sabem per on començar i pensem que no podem aportar res. Galileo Galilei va dir que mai va trobar una persona tant ignorant de la que no poguès aprendre alguna cosa. I tenia tota la raò. Tots tenim alguna cosa per mostrar; tots tenim alguna cosa per ensenyar; tots tenim alguna idea per compartir. I és per això que s'ha creat aquest bloc, per tenir el nostre espai on compartir allò que tenim, on compartir allò que sabem, on compartir allò que fem. Per què? Perquè tots aprenguem de tots.

Benvolguts/des a l'aventura de les TIC i la Web 2.0!!!!

Elena Vázquez (Tutora)