Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris blogger. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris blogger. Mostrar tots els missatges

15 de maig del 2015

Blocs educatius

Sense cap dubte, l'ús dels blocs com a eina educativa aporta, tant als creadors com als usuaris, avantatges i beneficis. Partint de la base que la utilització del bloc ja està emmarcada dins un àmbit educatiu, pens que ja s'ha aclarit el filtre de seguretat i de confiança de trasmissió/intercanvi de coneixements. La creació d'un bloc d'aula pot donar un sentit global i final a la tasca començada a dins la mateixa aula. Els alumnes senten que són ells mateixos els principals protagonistes del procés ensenyament-aprenentatge, i comptant amb la eina tan motivadora i enriquidora com és l'ordinador (tablet, portàtil, mòvil) creen estratègies de selecció i de creació d'opinions personals. 
Ara per ara, la meva única experiència com a creadora de bloc adreçat a l'aula, es troba concretat en la realització del curs FaD de creació de blocs amb blogger. Per diversos motius, no vaig continuar amb la tasca de creació i de edició del blog...però no descart en un futur pròxim, poder trobar el moment per poder continuar amb la feina.