Hola !!
Sóc Carmen García i penso que els blocs són un bon recurs
educatiu si pensem que les noves generacions han crescut amb Internet
i requereixen nous enfocament metodològics.
Les web 2.0 o web social aporten audios,vídeos, presentacions .. que
fan l'aprendre molt atractiu.
Els professors poden utilitzar els blocs per acostar-se als
alumnes de noves maneres i no tant sols en l'aula.
Jo prefereix un bloc d'aula per poder fer activitats
col.laboratives del tipus writings,readings...i a més, com mai he fet
un, prefereix que sigui jo el que ho faci servir, es a dir, controlar
jo el bloc, més endavant que siguin els alumnes.
No faig servir encara cap blog, peró estic molt interessada en
fer-ho, perquè cada vegada que demano un writing ho faig en el
aula, i tinc tant d' alumnes, que a voltes els dono una adreça de gmail i
alli m'els envien.
En fin, renovar-se o morir !!!!
Salut,
Carmen.

Hola Carmen! Jo pens com tu: els blocs poden fer les nostres classes molt més interessants, podem utilitzar videos, presentacions, etc i sobre tot motivar-los i motivar-nos a canviar un poc el plantejament de l'entrega de treballs i realització d'activitats. Amb un bloc d'aula es podria fer un seguiment del treball realitzat pels alumnes durant tot l'any i fins i tot ells podrien utilitzar-lo altres anys com a repàs, etc.
ResponElimina