He feta una presentació d'un curs de 2nESO, utilitzant el Slideshare. M'aparegut una eina intuitiva i relativament fàcil. He treballat amb unes fotos de la meva càmara digital, que he tingut que reduïr i fer uns retoques amb el Picmonkey. Esper utilitzar aquest tipus d'eina digital en el futur perquè hem resulta molt atractiva.
Salut,
CArmen García.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada